zondag 2 maart 2014

Schilderij....

Bij een workshop in Steenwijk waar we houtpanelen schilderden is dit mijn eindresultaat geworden. Het was een gezellige dag! Ik heb nog nooit iets geschilderd, behalve dan muren, kozijnen enzovoort. Ik kan ook niet tekenen, maar ik wilde al zó lang een schilderij met klaprozen voor aan mijn muur, dat dat me waarschijnlijk vleugeltjes heeft gegeven. Ik ben er zelf best trots op en het schilderij hangt al bij me aan de muur te pronken. Als je op een afbeelding klikt dan kun je deze groter bekijken.
 

2 opmerkingen:

  1. De kaarten zijn heel mooi en het schilderij heb je prachtig gemaakt. Staat leuk zo boven de tafel.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gewoon schitterend Allet !!!
    Groetjes van Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.