maandag 20 augustus 2012

Zak kaart

Ik kreeg een paar zakjes en na wat uitproberen heb ik van een van de zakjes deze kaart gemaakt. Als je op een afbeelding klikt dan kun je deze groter bekijken. Dit was het zakje met venster:

Ik heb het dubbelgevouwen en het venster zit nu rechts aan de binnenkant. Dit is de voorkant van de kaart met links de vouw en rechts de "bodem" van het zakje (rood met witte bloemetjes) en de opening:
Zo ziet de binnenkant er uit, rechts zit er nog een label in gestoken:
 Dit is het label:

1 opmerking:

  1. Liefste Allet, die Zak Kaart is wondermooi!! Jij hebt een leuke Blogspot met vele mooie werkjes. Ik hou van kaarten maken en vele andere dinge met Papier knutselen. Heb mijn lebensdroom laten uitkomen en heb een tof hobby Winkeltje geopend. Het zou fijn zijn, dat je eens voorbij komt. Ik ben belgische en woon in Duistland. Ik heb ook nog Candies om te winnen, in mijn blogspot onder mijn online Banner staat Post daartoe. Veel geluk en heel veel groetjes van Marina

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.