dinsdag 11 oktober 2011

Mislukt en toch een mooie kaart

Er werd ook een workshop gegeven voor het maken van een achtergrond met distress inkt. Mmmm.....dat is niet zo mijn ding en het lukte dan ook niet zoals ik wilde. Uiteindelijk de achtergrond verscheurd maar niet weggegooid. Samen met nog een mislukte achtergrond (Tineke)  hebben we er toch een kaartcompositie mee gemaakt die dag. Ik heb deze mee naar huis genomen en hem daar afgemaakt. Dit is het resultaat. Zoals je ziet zijn de gescheurde stukjes (van mij) gebruikt en de blauwe achtergrond (Tineke). Thuis heb ik de compositie in twee stukken gesneden zodat ik een vierkant over had en een rest-reepje. Ik heb her en der goudkleurig embossingpoeder toegevoegd aan de afbeelding. De tekst heb ik op het rest-reepje geplaatst, deze is ook goudkleurig (maar dat wil de scan niet zo goed weergeven). Als je op een afbeelding klikt dan kun je deze groter bekijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.