donderdag 10 maart 2011

Vouwkaart

Dit patroon heb ik al jaren en tijdens het zoeken op mijn PC naar iets anders kwam ik het weer tegen. Ik heb er gisteren een kaart mee gemaakt. Het patroon is onderaan dit bericht bijgevoegd. Sorry, maar ik weet niet meer waar het vandaan komt en wie het ooit heeft gemaakt. Dit is de voorkant van de kaart:

Detail van de vlinder, met pearldrops op de vleugels:

Dit is de binnenkant:

Detailfoto van vlinder met voelsprietjes gemaakt van meeldraad en ogen gemaakt met paper paint:
Detailfoto van lieveheer beestje met pearl drops als pootjes en zwarte vlekjes en voelsprietjes van meeldraad:

Een foto van de zijkant van de kaart zodat je de vouw kunt zien:

Je kunt de binnenkantvan de kaart vouwen uit een stuk niet te dik cardstock van A5 formaat. Daarna plak je het in een dubbelgevouwen kaart van A6 formaat, gewone dikte. Als je op het patroon klikt dan wordt deze vergroot op een nieuwe pagina. Klik er dan op met je rechter muisknop en kies voor "Afbeelding opslaan Als".

6 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaart Allet. Erg leuk model, ga ik vast en zeker ook eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind 'm werkelijk prachtig Allet!!! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart. Heb het patroon afgedrukt. Ga hem zeker eens proberen te maken.
    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super leuk weer, jij komt altijd met die aparte dingen, gaaf hoor. Grtjs Erica.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi,

    Nou moet ik gaan zuchten hoor-))), is een superleuke kaart, apart model en als ik tijd over heb, leen ik je patroontje zekers!

    groetjes Elma

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.