zondag 6 maart 2011

Sarah Kay

Een afbeelding van Sarah Kay vereist qua inkleuren toch wat meer kundigheid, dacht ik. Dat viel al doende mee, al zullen haar afbeeldingen niet tot mijn favorieten gaan behoren. Ik heb ingekleurd met Derwent Coloursoft. Het dessin papier is van een van de vintage blokjes van Action. De bloem is gemaakt door een paar verschillende formaten bloemetjes en een pearl op elkaar te lijmen (lijmpistool). Als je op een afbeelding klikt dan kun je deze groter bekijken.

Nog een paar detailfoto's:


6 opmerkingen:

  1. Jeetje zeg ik vind die toch wel heel erg mooi ingekleurd hoor, ik kan het je zeker niet nadoen. Wist je ook dat de Action blokken heeft met Saray Kay in 3D ? Die zijn ook heel erg mooi.
    Bedankt nog voor jouw tip over de doezelaars, daar zal het dus ook mee te maken hebben, heb ik nooit bij stil gestaan. Ik heb een setje van de Pipoos en ik moet zeggen dat ik ze wel prima vind werken, ik zal denk ik de kleurwijze met mijn derwent moeten veranderen, maar ik zal er nog wel eens mee gaan stoeien.
    Ik heb gisteren tijdens een workshop voor het eerst met Copics gewerkt en dat vond ik toch ook wel apart hoor. Wel wennen en ik krijg er echt nog niet de schaduweffecten in, maar ook daar moet je ervaring voor hebben neem ik aan.
    Voor nu maar een fijne zondag :)
    Groetjessss van Erica.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Allet,

    Wat een mooie kaarten heb je weer gemaakt.
    Ik snuffel graag rond op je blog, je maakt zo'n inspirerende dingen.
    ik ben ook maar volger geworden, zag dat ik dat nog niet was!

    groetjes Ingrid van der Sommen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Allet!!! Tis dan wel niet je favoriet maar het ziet er super uit hoor! Van welk fabrikaat is het tekststempeltje?

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.