woensdag 9 februari 2011

Blauw en bruin....

Een kaart maken met alleen de kleuren blauw en bruin vond ik wel een leuke uitdaging. De sketch voor de kaart was ook een vast gegeven. Ik heb de digistamps een beetje ingekleurd met Distress inkt. De blauwe bloem heb ik gemaakt van wit printpapier waaruit ik een paar formaten bloemen heb gestanst. Daarna de witten bloemen gekleurd met Distress inkt, wat water er op gesproeid en verkreukeld, laten drogen en voorzichtig uit elkaar gefrunnikt en in laagjes op elkaar geplakt met dots tot het op een bloem leek. Als je op een afbeelding klikt dan kun je deze groter bekijken.
Detailfoto van de zelfgemaakte bloem:

1 opmerking:

  1. Kaartjes in 2 en 3 kleuren ben ik gek op, je hebt best veel mogelijkheden, dit kaartje ziet er dan ook weer TOP uit !
    Grtjs, Erica

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.