maandag 6 september 2010

(G)een WOL kaart

Gisterenavond was er weer een Workshop On Line en ik heb geprobeerd live mee te doen. Dat valt niet mee als je steeds op en neer moet lopen tussen hobbyruimte en de kamer waar de computer staat. Ik ben ook niet echt een Workshop-mens.....ik krijg er meestal een gehaast gevoel bij en dan lukt een en ander niet zoals ik zou willen. Dit keer was dat zéker het geval....zucht. Wat mis kon gaan ging mis. Het begon met cardstock wat ik in de verkeerde maat had voorgesneden en daar kwam ik pas achter toen ik het al op elkaar had gelijmd. Daarna pasten de verschillende voorgesneden "matten" natuurlijk niet meer en uiteindelijk bleek de kaart niet goed te sluiten toen hij klaar was. Ik heb er al doende een aantal oplossingen voor gevonden, maar de kaart ziet er nu anders uit dan beschreven werd in de WOL (die overigens heel duidelijk werd uitgelegd, daar lag het niet aan!). Van het lintje, wat eigenlijk om de kaart moest worden gestrikt, heb ik een bloem gemaakt. Het lint zat namelijk op de verkeerde plaats toen bleek dat de kaart niet mooi meer dicht gemaakt kon worden. De kaart sluit nu met een klittenband sluiting die onder de gestempelde fiets zit. Zo is mijn exemplaar geworden. Als je op een afbeelding klikt dan kun je deze groter bekijken. Dit is de voorkant: Hieronder de binnenkant: En zo is de kaart helemaal open: De tekst binnenin:

4 opmerkingen:

  1. keileuk dit model en wat heb je ondanks het heen en weer gevlieg een toppertje van gemaakt..Liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem toch heel erg mooi geworden en ben weg van je fietsstempel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is toch ontzettend leuk geworden Allet en dat ondanks de hindernissen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Allet.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.